Heute ist: 11.12.2024
Genaue Zeit: 20:12:49
Außer Betrieb Erste Seite Kontakt
Der Skilift Penkavci vrch - Skilaufen 1000 m ü.M.
Schneezustand: 0 cm > Neuer Schnee: 0 cm am 26.02.2024
Česky English

Riesengebirge

18. prosince 2006
Přiložený soubor (word, 126.98 kB):  Dokument aplikace Microsoft Word
"Kudy z nudy" aneb jak popularizovat aktivity
Kde? Prostřednictvím projektu CzechTourismu na oživení domácího cestovního ruchu v České republice, jenž je realizován prostřednictvím elektronického katalogu na internetových stránkách www.kudyznudy.cz. Soukromým podnikatelům působícím v oblasti ČR se nabízí možnost bezplatně prezentovat aktivity.

Jak? Lákavě popsat činnosti, které mohou turisté během svého pobytu v lokalitě zažít, provozovat. Tedy ne popis zajímavých míst či nabídka ubytovacích služeb, ale činnosti, kterými si turisté zpříjemní pobyt.
Zájemci, můžete své aktivity do katalogu sami zadat na www.kudyznudy.cz pod heslem "Přidejte svoji aktivitu". Pod tímto odkazem naleznete potřebné informace, zejména podmínky pro zveřejnění záznamu. Údaje týkající se jednotlivých aktivit jsou průběžně aktualizovány a doplňovány.

Pro tuzemské turisty představuje katalog jednoduchý nástroj. Jeho prostřednictvím se seznámí s nabídkou aktivit v regionech ČR. Jejich zatřídění odpovídá rozdělení na věkové skupiny (mladí, rodiny s dětmi, starší) a kategoriím podle jejich zájmů (adrenalinové sporty, zimní sporty, gurmánská turistika, lázeňská turistika, relaxace u vody, ...). Kontaktní údaje, které jsou povinnou součástí zveřejněné aktivity a umožňují oslovit přímo podnikatele.

O oblibě katalogu "Kudy z nudy" vypovídá návštěvnost prokázaná v rámci nezávislých měření na oficiálních sledovačích (např. NAVRCHOLU.CZ, TOPlist.cz, Google Analytics). Za období leden-říjen 2006 bylo zobrazeno 3,6 mil. stránek katalogu a zhlédlo je přes 500 tisíc návštěvníků. Katalog nepochybně představuje účinnou cestu k oslovení tuzemských turistů.

Bližší informace:
Štěpánka Orsáková, CzechTourism
Tel.: 221 580 486, 777 702 760,
E-mail: orsakova[zavinac]CzechTourism.cz
WWW: www.CzechTourism.com nebo http://regionbulletin.czechtourism.cz
11. prosince 2006
Přiložený soubor (word, 136.70 kB):  Dokument aplikace Microsoft Word
Kampaň pokračuje
Desítky milionů korun z Evropské unie na podporu tuzemské mediální propagace

"Mediální podpora domácího cestovního ruchu České republiky" v celkové hodnotě 35 milionů korun, zahájená na jaře letošního roku, je spolufinancována ze Společného regionálního operačního programu (SROP) - Strukturálního fondu Evropské unie - určeného na neinvestiční projekty.

Cílem kampaně je přesvědčit tuzemce, aby své peníze určené na dovolenou utráceli doma. Před začátkem akce, v roce 2004 utratili čeští turisté 51,9 mld. korun v zahraničí
a jen 18,7 mld. v tuzemsku. Podle agentury STEM/MARK největší překážkou většího rozvoje domácí turistiky byla nízká informovanost veřejnosti o příležitostech k prožívání volného času. Uvedený nepoměr mezi výdaji českých turistů v zahraničí a v tuzemsku se snaží zmírnit právě probíhající kampaň ve které jsou obsaženy jednotlivé turistické oblasti ČR.

Česko je propagováno jako přitažlivá turistická destinace s pestrými možnostmi. Jak vychutnat volný čas. Jak se naučit novým sportům. Jak spatřit unikáty světového významu.
Kampaň oslovuje především aktivní občany republiky, lidi z velkých měst. Zajímavosti v turistické oblasti jsou představovány jako součást nabídky České republiky.

Garantem projektu je státní agentura CzechTourism spolupracující se členy marketingových pracovních skupin čtyřiceti turistických oblastí ČR. Zajištění realizace ve výběrovém řízení vyhrála agentura Ogilvy.

V rámci projektu probíhá v současné době mediální představení všech čtyřiceti oblastí. Pro umístění v tisku bylo připraveno 200 inzerátů ve 40 grafických verzích. Veřejnost uvidí v tramvajích městské hromadné dopravy 1.880 plakátů. Při 18 prezentačních akcích v obchodních centrech v největších městech ČR bude rozdáno téměř 80.000 letáků. Odvysíláno 448 rozhlasových spotů. Plánovány jsou 3 miliony zobrazení bannerů v internetové kampani. Projekt je podpořen vydáním 80 redakčních článků v novinách i časopisech. Ve spolupráci s managementy jednotlivých turistických oblastí bude vydána publikace s pracovním názvem "Výletní mapy ČR".
6. prosince 2006
Přiložený soubor (word, 129.54 kB):  Dokument aplikace Microsoft Word
Turistická slevová karta BENEFIT Program
Konkrétní a praktické poznatky při prvním zavádění osobní Karty hosta v Krkonoších, přineslo Forum cestovního ruchu uspořádané manažery Krkonoš – svazku měst a obcí. Podnikatelé mají o projekt zájem.
V uplynulé letní turistické sezóně začala v regionu severních Čech, Českého ráje a Krkonoš fungovat turistická slevová karta BENEFIT Program. Návštěvníci, kteří si ji za 35 Kč zakoupí, například na některém z informačních center, získají slevy především na sportovní aktivity či vstupné do kulturních zařízení ve výši až 50 %.

V regionu Krkonoš jsou v tuto chvíli do BENEFIT Programu zapojeni někteří ubytovatelé a provozovatelé sportovních zařízení (plavecký bazén, bowling, tenis, adrenalinové programy a půjčovny sportovního vybavení). Z kulturních zařízení lze jmenovat například Muzeum krkonošských řemesel v Poniklé. Nabídka není konečná, bude průběžně rozšiřována tak, aby si z ní každý návštěvník regionu vybral. V jednání je, že od 1. ledna 2007 budou slevy držitelům karty Benefit poskytovat například muzea Správy Krkonošského národního parku.

Karta je propojena s turistickým serverem Libereckého kraje www.liberecky-kraj.cz, kde kromě přehledu slev BENEFIT Programu najdou turisté aktuální informace o otevíracích dobách, vstupném, či probíhajících kulturních a sportovních akcích.

Kromě elektronické verze je v informačních centrech celého regionu k dispozici i informační Bulletin programu a tištěný katalog TRAVEL GUIDE. Pro ty, kteří se chtějí ubytovat a získat další informace o možnostech v regionu navíc na serveru www.liberecky-kraj.cz zdarma funguje služba TOUR Asistence. Stačí se dotázat e-mailem či zatelefonovat požadavky na ubytování a požádat o vyhledání a doporučení služby.

Kladné zkušenosti s Kartou hosta mají už také v západních Krkonoších. S nově vzniklým lyžařským Skiregionem zahrnuje systém Harrachov, Rokytnici nad Jizerou, Paseky nad Jizerou a Kořenov.

Vydavatelství C.O.T. media publishing house, s.r.o. vyhlásilo 5. ročník soutěže
"Náš kraj 2006". Oceňovány byly produkty, publikace. Systém slevových karet BENEFIT program byl odbornou porotou oceněn 1. místem jako nejlepší turistický produkt roku 2006.
Ceremoniál spojený s předáním cen se uskutečnil u příležitosti každoročního setkání profesionálů cestovního ruchu z České republiky i ze zahraničí v listopadu 2006 v Praze na Žofíně.
6. prosince 2006
Přiložený soubor (word, 126.98 kB):  Dokument aplikace Microsoft Word
Podzimní fam a press trip
Široký záběr měla nedávná čtyřdenní studijní a poznávací cesta patnácti zástupců polských cestovních kanceláří a čtyř novinářů z odborných časopisů tématicky zaměřených na turismus. Majitelé či jednatelé cestovních kanceláří se sídlem ve Varšavě, Vroclavi, Krakově a dalších větších polských městech, kteří se cesty osobně účastnili, kladně hodnotili návštěvu právě těch destinací, které rozšířily jejich povědomí o České republice. Podle jedné z organizátorek fam truipu paní Mgr. Ivany Hanačíkové, ze státní agentury CzechTourism ve Varšavě, mají zástupci cestovních kanceláří Českou republiku zahrnutu. "Smyslem cesty bylo seznámit lidi, kteří tvoří pro své klienty program, s dalšími a možná zatím doposud opomíjenými turistickými možnostmi."
V Českém Ráji navštívili zámek Kost, městečko Sobotku, Jičín, Prachovské skály, výstavu granátů v Turnově a zámek Sychrov. Mezi další zastávky patřil Železný Brod. Prohlédli Krkonošské muzeum v Jilemnici, lyžařská střediska Benecko, Špindlerův Mlýn a Harrachov. V Liberci pak aquacentrum Babylon.
Podle vyjádření účastníků fam tripu byl program studijního výjezdu maximálně vytížený a z hlediska nového poznání velmi přínosný.
Na území nejvyšších českých hor byli významnými spolutvůrci tohoto programu i zástupci Krkonoš – svazku měst a obcí.
5. prosince 2006
Přiložený soubor (word, 129.02 kB):  Dokument aplikace Microsoft Word
Krkonošský kalendář událostí

Výstava historických pohlednic v Žacléři, Evropský pohár ve sjezdovém lyžování mužů ve Špindlerově Mlýně, Světový pohár v severské kombinaci FIS CUP ve skoku na lyžích v Harrachově, Světový pohár skicross v Peci pod Sněžkou, příjezd Krakonoše a rej masek v Černém Dole, Den země - akce připomínající ekologický svátek nejen ve Vrchlabí, Májový jarmark v Jilemnici, Hornoštěpanická pouť na Benecku, Divadelní léto ve Velké Úpě, Mistrovství ČR v softbalu v Mladých Bukách, Porciunkule v Hostinném, festival Keltská noc v Rokytnici nad Jizerou, volejbalový turnaj Vítkovické bloky ve Vítkovicích, Martinský lampiónový průvod v Lánově, Vánoční stan v Černém Dole a řada dalších akcí, jako pravidelné podniky turistického regionu Krkonoše, jsou součástí nově vydaného Kalendáře očekávaných událostí.
Pro Krkonoše – svazek měst a obcí, hlavního koordinátora turismu v nejvyšších českých horách, bylo nezbytné odborně zmapovat potenciál svého regionu v oblasti kulturních a sportovních událostí a zajímavých míst právě s důrazem na pravidelně pořádané tradiční kulturně společenské akce. S cílem zviditelnit je, byl na rok 2007 vydán, v jednotném grafickém stylu Krkonoš "Kalendář očekávaných událostí" - jednoduchá forma propagačního materiálu, avízující místní folklórní a lidové svátky, odkazy na dny s tradičními řemesly, poutě, pivní slavnosti, přehled dalších kulturních a společenských událostí pořádaných v turistickém regionu Krkonoše.
Zpracovatelka projektu Klára Kroupová z marketingového oddělení Krkonoš – svazku měst a obcí doplnila: "První vydání Kalendáře není dokonalým dílem. A to proto, že se u řady podniků nepodařilo, do uzávěrky podkladů před tiskem, sehnat konkrétní termíny akcí, které se v průběhu roku na území Krkonoš pořádají. Věřím, že postupem času se materiál začne plnit právě i z iniciativy pořadatelů. V kalendáři určeném také pro marketingové pracovníky cestovních kanceláří, kteří s jednoročním předstihem tvoří pobytové a poznávací programy pro klienty, je škoda každého termínu, který není publikován. Proto doufám, že nás pořadatelé sami osloví a upozorní na připravované kulturní a sportovní akce. Kalendář jsme vydali právě se záměrem lepšího zviditelnění a k cílené propagaci z hlediska cestovního ruchu, v duchu odpovídajícímu současnému modernímu trendu, tj. 'zážitkové turistice'."

K dispozici je již nyní v krkonošských informačních střediscích.

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |

Aktuellen Informationen

+420 603 317 726

Sitemap | Unterkunft | Photogalerie | Preisliste - Fahrpreise | Kontakt
Copyright © 2002-2024
Programm und Kodieren: Ing. Tomas Soucek